pilates skupaj s treningom

Kolikokrat ste že razmišljali o popestritvi treningov- posebej v pripravljalnem obdobju, ko je količina treninga velika in bi radi razbili monotonost, povečali motivacijo športnikov,…

Predstaviti vam želimo posebno vrsto vaj za krepitev težje dostopnih, manjših in šibkejših mišic.

  • PILATES je vadbena metoda, ki jo je pred več kot sto leti oblikoval Joseph Pilates. V Nemčiji in Angliji je treniral boksarje, saj je tudi sam užival v tem športu, po prihodu v ZDA pa so ga odkrili plesalci in drug športniki ter ugotovili, da lahko brez operacij rehabilitira njihova telesa in da z rednim treningom pilates metode podaljšajo športno kariero.
  • Pilates izboljša telesno držo, odpravlja asimetrije v telesu, izboljša ravnotežje in koordinacijo, povečuje mišično moč brez povečevanja obsega mišic ter tako izboljša učinkovitost telesa v gibanju. Zmanjša možnost poškodb, pomaga pri okrevanju po poškodbah, odpravlja bolečine v hrbtu ter izboljša koncentracijo.
  • Pilates se izvaja s pomočjo aparatov (eden izmed njih je tudi blazina), ki nam pomagajo postaviti telo v istem položaju različno glede na gravitacijo. Je sistem vaj in ne zgolj njihov skupek. Pomembno je zaporedje vaj, število ponovitev in ritem, v vsaki vaji je nujna koncentracija, iskanje središča, kontrola, dihanje, natančnost in tekoče gibanje.

Joseph Pilates: »Po desetih treningih čutiš razliko, po dvajsetih jo vidiš in po tridesetih imaš novo telo.«

Še par besed o učiteljici: Tina Lozej je Peak Pilates Full Comprehensive Teacher (celostna učiteljica pilatesa), opravila je nekajletno izobraževanje o celotnem pilates sistemu pri mednarodno certificirani šoli Peak Pilates. Kot Peak Pilates Master Trainer Level I izobražuje bodoče Peak Pilates učitelje v Sloveniji in Italiji, je tudi inštruktorica mentorica pilatesa pri Gimnastični zvezi Slovenije.

PREDSTAVITEV je namenjena vam, trenerjem, da sami občutite razliko ter tako lahko na podlagi lastnih izkušenj presodite o vadbi. Lahko pa pripeljete tudi kakšnega vadečega/igralca/tekmovalca…po lastni presoji…

  • prva vadba že naslednjo sredo, 17.11.2021
  • predvidenih 10 terminov- do 19.1.2022
  • od 19,30 do 20,30 ure
  • velika telovadnica Partizan.
  • primerna športna oprema in lastna blazina/podloga
  • obvezna predhodna prijava na info@sportnazveza-ng.si 

Skladno z veljavnim Odlokom, je za udeležbo obvezen PCT pogoj.